Dagvoorzitter en sprekers tijdens World of Commerce

Wilfred Genee

Wilfred Genee

TV personality en JFK Man of the Year 2018
Annic ten Duis

Annic ten Duis

Ondernemer, coach, spreker, influencer
Shirley Johansson

Shirley Johansson

EMEA Marketing Director inRiver

Shirley Johansson is EMEA Marketing Director bij inRiver.

Shirley is een marketing-expert met veel ervaring in Fashion en Lifestyle. Consulting is een van haar key competenties en zij zal ons meenemen in haar overtuiging in ”Turning browsers into Buyers”.

Keynote Shirley Johansson is Engelstalig

David Wise

David Wise

Director Channel Sales Magento EMEA

David Wise is Channel Director voor de regio Europa en Midden-Oosten bij Magento, an Adobe Company. Hij helpt partners bij de ontwikkeling van commerce platforms met maximale klantervaring en omzetgroei. Met meer dan 17 jaar ervaring in selecteren, ontwikkelen en onderhouden van partnerships heeft hij een grote kennis van digital commerce in IT in het algemeen.

Tijdens World of Commerce zal David ons meenemen in best-practices vanuit de rijke Magento ervaring op het gebied van Experience Driven E-Commerce.

Keynote David Wise is Engelstalig

Ivo van den Brand

Ivo van den Brand

Global Marketing Director Mavens of London

Als o.a. voormalig Director of Global Digital Marketing bij Philips Personal Care heeft Ivo bijna 15 jaar ervaring in digitale marketing, datagedreven advertising, public engagement en communicatie. Tijdens zijn carrière heeft Ivo verder gewerkt voor onder meer Nike, Shell, Coca-Cola en Unilever. Ivo is nu Global Marketing Director bij Mavens of London, een digitaal strategisch adviesbureau.

Ivo en zijn team zijn aanjager van innovatie op basis van hands-on inzichten en data-driven advies voor digitale strategie en klantbetrokkenheid. Zijn specialisme ligt in het uitdagen van organisaties om innovatief te blijven in een competitieve markt.

Keynote Ivo van den Brand is Engelstalig

Harry van der Zee

Harry van der Zee

CEO Micro Fashion

Micro Fashion is opgericht in 1934 door Heinz Michaelis. De merken Profuomo en Michaelis zijn bekend door hun designcollecties Italiaanse herenmode.

Micro Fashion is marktleider op het gebied van overhemden, stropdassen en accessoires. Het heeft monobrandshops in Amsterdam en Rotterdam en beheert actief de winkelvloeren bij veel van de bekende department stores door geheel Europa.

Harry van der Zee is CEO van Micro Fashion. Harry zal ons meenemen in innovaties, strategische samenwerking, timing en maken van juiste keuzes op het snijvlak van commercie en IT-architectuur, in de specifieke context van een fashion brand.

Vera de Pont

Vera de Pont

On-demand fashion designer & prototype fabricator

Vera de Pont studeerde in 2017 af aan de master Applied Arts van het Sandberg Instituut, na het behalen van een bachelor aan de Design Academy in Eindhoven.

Vera De Pont ontwerpt en maakt mode waarin herontwerp, customisation en on-demand productie centraal staat om zo een bijdrage te leveren aan een duurzamere mode-industrie.

Vera zal haar achtergrond in bètagerelateerde onderwerpen en ontwerp in haar praktijk gebruiken om ons te inspireren in het denken out-of-the box en het samenbrengen van verschillende disciplines op het gebied van ontwerp en technologie.

Maarten Timmerman

Maarten Timmerman

Interim consultant digitale transformatie

Maarten Timmerman-Zubani startte zijn carrière met kanaalintegratie van online en offline sales bij Dell en begon in 2009 zijn eigen pureplayer in badmode. Hij werkte onder andere als Managing Director bij Miinto en heeft meerdere e-commerceprojecten op zijn kerfstok. Als interim manager Digitale Transformatie helpt hij retailorganisaties omnichannel proposities te vertalen naar concrete actie.

In zijn presentatie neemt hij ons mee in het complexe landschap van marketing- en verkoopkanalen en maakt de link met de werkelijkheid van hedendaagse retailorganisaties.

Blijf op de hoogte

Bekijk hier de presentaties van afgelopen World of Commerce of
vul uw e-mailadres in om op de hoogte te blijven van alle updates.