
Camiel de Lange van Bergen

David Wise

Erik Scherder

Jan Vayne

Lotte Vink

Pieter Jongerius

Niels van de Vorst

Alexandra van der Vloed

Paul Kieviet

Matilda Svensson

Christian Cabau

Tachmy Dilmy
Christian vindt het een sport om reclame te maken die gesprekken aanwakkert en emoties oproept. Vanuit een brede marketingachtergrond heeft Christian gewerkt bij organisaties als Apple en Sony. Sinds twee jaar is hij volledig betrokken bij de transformatie van Klarna van “een rationele betalingsprovider naar een emotionele winkelervaring” in zijn rol als Marketing Director van Klarna Zweden.
Tachmy Dilmy is één van de oprichters van OneRetail en gespecialiseerd in het opzetten en bouwen van e-commerce teams. Als medewerker #6 heeft Tachmy Coolblue helpen groeien naar de omvang en positie die het vandaag de dag heeft. Tachmy is binnen OneRetail expert in het optimaliseren van e-commerce activiteiten en het verbeteren van financiële inzichten en prestaties. Hij kan hierbij putten uit zijn brede achtergrondkennis op zowel data- als technologisch vlak. Vanuit zijn expertise om e-business teams op te bouwen is Tachmy vanuit OneRetail als lead consultant betrokken bij o.a. het online trade marketing project binnen Van den Assem Schoenen.

Magnus Ahlberg

Åsa Axelsson

Hans Geels

Arnout Baas
Juridisch professional van beroep, ingenieur in het hart. Magnus heeft een ruime ervaring op het gebied van IT-governance, beveiliging, gegevensprivacy en compliance. Momenteel is Magnus CIO van Voyado waar hij de engineeringteams managet.
Åsa Axelsson is CRM Manager met ervaring in het ontwikkelen van klant- en loyaliteitsprogramma’s voor retailers in de Scandinavische markt. Haar kennis over het vergroten van winstgevendheid, versterken van klantrelaties en het beïnvloeden van koopgedrag is een kritische succesfactor in de retailmarkt.

Julien Matsis

Beatrice Askanar

Jelle Rood
Julien is momenteel Partner Development Manager bij Bynder. Hiervoor werkte hij vier jaar als Sales Engineer.
Beatrice is marketingverantwoordelijke binnen Adyen. Ze startte haar carrière in de reclamewereld waarna ze begin 2013 overstapte op B2B-branding en betalingstechnologie. Door de jaren heen heeft Beatrice meegewerkt aan de opbouw van het merk Adyen van scale-up naar een wereldwijd platform voor betalingstechnologie. Met het Adyen-platform kunnen merchants betalingen uit verschillende verkoopkanalen accepteren in één systeem, zodat ze zowel online, op mobiele apparaten en in de winkel de omzet kunnen vergroten.
Na een succesvolle carrière van 15 jaar bij Amerikaanse corporates, besloot Jelle Rood om voor het grote geld te gaan. Minimaal verkopen voor €100 miljoen, dat was het doel. Om dat te bereiken startte hij de boodschappen bezorgservice frank&fresh. Drie jaar later, veel geld armer en een berg aan ervaringen rijker, eindigde zijn reis dramatisch. Wat hij heeft geleerd deelt hij tijdens World of Commerce.